E mai bun un pahar de Sauvignon Blanc dacă-l bei în pielea goală? Așa pare să creadă firma londoneză Stevens Garnier Wine Agency, care a lansat o campanie (realizată de românca Ana Sapungiu) ce sugerează tocmai această idee.
„Cuvée Nu” Sauvignon Blanc 2011 este produs de Domaine Henri Beurdin din Reuilly (regiunea Champagne berrichonne). Este o comandă specială pentru rețeaua de magazine specializate Oddbins, iar prețul unei sticle este de aproximativ £ 9,50.
Conceptul și design-ul campaniei îi aparțin lui James Forbes, buying & marketing director la Stevens Garnier Wine Agency, care a declarat:
„Viile domeniului Beurdin din estul Loarei produc un Sauvignon Blanc cu o aromă și un gust atât de pure, încât nu au nevoie de stejar ca să le îmbunătățească în vreun fel. Este, dealtfel, un mic secret aici: mulți producători de Sauvignon Blanc din zona Loarei folosesc stejarul. Din punctul meu de vedere, asta maschează intensitatea vinului și nu am vrut să se întâmple așa în cazul vibrantului Sauvignon Blanc de la Domaine Beurdin.
E drept, ideea de a asocia baricarea (adică maturarea vinului în butoaie de stejar) cu „îmbrăcarea” poate părea puțin cam îndrăzneață. Dar asta nu a părut să-l deranjeze prea tare pe Forbes, care a precizat:
„Fără stejar, Cuvée Nue e atât de curată, de strălucitoare și de neastâmpărată, încât am vrut să prind asta în campania de lansare. Am stabilit denumirea de Cuvée Nue tocmai ca să subliniez puritatea naturală a vinului.”
Campania propriu-zisă a fost realizată de o româncă, Ana Sapungiu, care îndeplinește funcția de buyer pentru Oddbins. Ea a înțeles imediat conceptul lui James Forbes, care i-a mulțumit pentru că „l-a transformat în realitate și l-a așezat pe raft”.
Lansarea va fi sprijinită de o campanie bazată pe afișul din imaginea de mai sus.