Caramel sărat? Da, asta e marea modă actuală, mai ales peste Atlantic. A început în 2008, când Häagen-Dazs a făcut o înghețată aromată astfel, iar spre sfârșitul anului respectiv a intrat în horă și Starbucks, cu o salted caramel hot chocolate. Iar unul dintre cei mai mari promotori ai noii fițe este chiar președintele Barack Obama, care cică ar fi înnebunit după niște caramele sărate făcute la Seattle, învelite în ciocolată neagră și tăvălite prin sare afumată de mare.
Dar chiar votcă cu caramel sărat? De ce nu, dacă poporul vrea, a zis William Grant & Sons, societatea care deține brandul Stoli/Stolichnaya pentru piața americană (ceva detalii despre războiul comercial v-am dat, pe scurt, aici). Așa că a fost lansată recent Stoli Salted Karamel, ocazie cu care Lisa Pfenning, directorul de brand a declarat:
„Cercetările de piață au arătat că, după ciocolată, caramelul este cea mai populară aromă, iar combinarea ei cu sare este una dintre tendințele cu cea mai accentuată creștere.”
Vă interesează prețurile? Atunci aflați că noua votcă va fi îmbuteliată în sticle de 50 ml, 375 ml, 750 ml, 1 l, 1,75 l, care vor costa $2.49-2.99, $12.99-15.99, $23.99, $31.99 și, respectiv, $41.49.
Celelalte variante de aromare ale Stolichnaya, distribuite pe piața americană, sunt: Chocolat Razberi, White Pomegranik, Ohranj, Blueberi, Razberi, Vanil, Citros, Cranberi, Peachik, Strasberi, Gala Applik, Wild Cherri, Hot și Sticki.
Eu o prefer simpla, sau cu gheata, ma sacrific, deh!!
Cred ca e si mai ieftina…
se poate comanda