Mai multe companii din SUA, în special din Silicon Valley, oferă gratuit băuturi alcoolice angajaților, în scopul stimulării creativității acestora.
Dar chiar poate alcoolul să-l ajute pe angajat să fie mai performant la serviciu? Ar trebui să fie încurajat băutul la birou? Într-un moment în care statele promovează campanii agresive împotriva alcoolului, aceste întrebări pot părea absolut ciudate.
Și totuși, mai multe companii americane, multe dintre ele situate în Silicon Valley, au decis să ofere gratuit angajaților băuturi alcoolice în timpul programului, informează Wall Street Journal.
Trăiască „Whiskey Friday”!
Susținătorii acestei idei au lansat deja termenul de „Whiskey Friday” și aduc în sprijinul acțiunii lor un studiu al Universității din Illinois, care demonstrează că, după câteva pahare, creativitatea crește cu 50%.
Interviat de Le Monde, sociologul Paul Roman, de la Universitatea din Georgia, a declarat că, pentru o companie, alcoolul constituie „un mijloc simplu de a menține motivația în rândul angajaților”.
Mai angajeazà ? Cà eu n-am nevoie de vizà pentru STATE ? Si dacà mai”e” locuri, mergem o gashcà ! Nu stiu cât de creativi suntem, dar la bàut… îi batem. DE DEPARTE !
Evident că băutura te face mai creativ la locul de muncă. Dorel al nostru a descoperit asta de mult. Probabil că renumele lui a traversat oceanul.
Mai angajeazà ? Cà eu n-am nevoie de vizà pentru STATE ? Si dacà mai”e” locuri, mergem o gashcà ! Nu stiu cât de creativi suntem, dar la bàut… îi batem. DE DEPARTE !