Dacă tot e la mare modă „50 Shades of Grey”, bineînțeles că s-au găsit destui negustori care să încerce să scoată niște bani pe chestia asta. Așa de pildă LA Times anunță că localul de (mari) fițe Old Homestead Steakhouse din New York le propune clienților un nou cocktail, inspirat din artisticul film.
În varianta potabilă, „50 Shades of Grey” e un vodka-martini preparat cu 5 mărci diferite de votcă (Ketel One Citroen, Chopin Potato, Double Cross, Titos, Purity) și servit cu stridii (crude, firește), chiloței și cătușe (ambele comestibile). Ca ornament final, paharul se înfășoară într-o mască pentru ochi și un bici.
Senzaționala băutură costă $50, ceea ce nu-i chiar mare lucru pentru un local care cere $4,900 pe niște Super Bowl chicken wings (cu foie gras și caviar) sau chiar $35,000 pe un Thanksgiving package. Și, aparent, s-au găsit suficienți amatori, pentru că stocul de chiloței și cătușe s-a terminat, iar Old Homestead Steakhouse așteaptă un transport nou înainte de a le putea oferi din nou clienților un cocktail „50 Shades of Grey”.
De aceea și fotografia de mai sus (care ilustrează textul din LA Times) e puțin mincinoasă. Și chiloțeii sunt adevărați, și cătușele cât se poate de reale.