Whirlpool lansează la început de primăvară cea mai amplă campanie promoțională din România destinată produselor electrocasnice, cu ocazia sărbătoririi a 100 de ani de existență, aplicând un mecanism unic în România, peste 2 milioane de cupoane fiind distribuite door-to-door în întreaga țară.
“Pentru aniversarea a 100 de ani am optat pentru activarea celei mai puternice campanii promoționale de pe segmentul produselor electrocasnice din România” a declarat Mioara Bolozan, Director Marketing Whirlpool România. „Premiem fiecare consumator cu sume cuprinse între 100 și 500 lei pentru achiziții de produse sau familii de produse Whirlpool. Mai mult, exista posibilitatea de a comanda electronic vouchere pe site-ul campaniei www.whirlpool100ani.ro pentru achizițiile on line cat si off line. Prin această acțiune ne-am propus să oferim consumatorilor noștri un mecanism nou de promoţie pe piaţa locală, prin care aceştia să se simtă cu adevărat răsplătiţi pentru încrederea pe care ne-au arătat-o alegând produsele noastre”, a mai adăugat ea.
Campania promoțională a debutat pe 15 martie și se desfășoară la nivel național, în toate magazinele de electrocasnice, până pe 30 aprilie. La finalul campaniei va exista și o tragere la sorți pentru atribuirea a 100 de premii constând în electrocasnice Whirlpool.