Vinvest și Institutul Multimedia Romano – Elvețian continuă seria de evenimente planificate cu ocazia deschiderii expoziției “De la primele scrieri, la multimedia. O scurta istorie a comunicării și mai mult…” Astfel, marți, 15 martie, Muzeul de Arta Timișoara a fost gazda evenimentului “Comunicarea prin gust”. Un eveniment adresat oamenilor de afaceri, reprezentanților HoReCa, magazinelor de specialitate etc.
Scopul evenimentului a fost acela de informare, familiarizare și demonstrare a aplicabilității codurilor QR pentru produsele sectorului viti-vinicol prezente în spațiul businessului autohton.
Cele 17 soiuri de vin ale producătorilor Cotnari, Jidvei, Murfatlar, Cramele Recaș, Vinarte, Societatea Română de Promovare a Vinului, S.E.R.V.E. Ceptura, Vie Vin Vînju Mare, WineRo, Produse Moldovenești au fost prezentate și degustate în cadrul acestei manifestări.
Pana la data de 30 aprilie, cele 17 vinuri vor rămâne expuse în Sala Baroc din cadrul Muzeului de Arta Timișoara.