Chiar dacă a devenit o prezență mai rară pe marile ecrane, nu se poate spune că Leonardo DiCaprio ar avea probleme financiare. De ziua lui, a cheltuit numai pe șampanie 3 milioane de dolari!
Celebrul actor, care a împlinit recent 38 de ani, a dat cu această ocazie o mare petrecere în localul newyorkez The Darby (situat în West Village). Printre invitați s-au numărat Beyonce Knowles, împreună cu soțul ei, Jay-Z, Cameron Diaz, Emma Watson și încă multe alte celebrități.
O sursă a declarat pentru In Touch că „au cheltuit 3 milioane de dolari numai pe șampanie. Au cerut mai întâi 18 cutii de Armand de Brignac, care n-au fost suficiente, așa că au mai comandat și alte sticle.”
Nota totală de plată s-ar fi ridicat la 4 milioane de dolari. Conform informațiilor In Touch (provenite, probabil, de la PR-ul actorului), încasările ar fi ajuns la Leonardo DiCaprio Foundation și la Crucea Roșie, pentru ajutorarea celor afectați de uraganul Sandy.
Armand de Brignac (cunoscută și sub numele de Asul de pică, datorită siglei) este o marcă de șampanie exclusivistă, produsă de Cattier și vândută în sticle metalice. Brandul este deținut de Champagne Cattier și de firma newyorkeză Sovereign Brands. Prețul unei sticle de Brut Gold (750 ml) este de aproximativ 300 € (în condițiile în care prețul de producție al șampaniei propriu-zise este estimat la 10 €), iar o sticlă de Rose/Blanc de Blancs (tot de 750 ml.) costă în jur de 400 €.
Unul dintre principalii promotori ai acestei șampanii controversate este Jay-Z, despre care se spune că încasează în jur de 4 milioane de dolari pe an din acest contract.