Odată cu apropierea verii, Pernod Ricard a lansat un nou produs, 51 Rosé, un pastis cu arome de fructe. Scopul? Să profite de pe urma succesului obținut de vinurile rosé.
În Franța, mai ales, vinurile rosé fac ravagii: locuitorii hexagonului au devenit cei mai mari băutori de rozeuri din lume, consumul pe cap de locuitor ajungând la 11,8 litri (2010).
„Cu această nouă variantă a celebrului 51 am vrut să lărgim paleta aromatică”, a declarat Marine Dugros, asistenta șefului de proiect de la Pernod Ricard. „Am vrut să feminizăm această băutură, pastis-ul fiind asociat în mod tradițional doar cu bărbații și cu sportul.”
Culoarea roz a acestui pastis se estompează în contact cu apa, așa că băutura din pahar are o tentă portocalie. Prezența extractului de fructe roșii se simte într-o manieră discretă, dar aduce un plus de onctuozitate. Și, deloc în ultimul rând, pe etichetă nu va figura termenul „pastis”, deoarece băutura, datorită adaosurilor, nu mai are decât 35º, în loc de 45º.
Dacă doriți mai multe informații despre pastis (definiție, evoluție istorică, producători, mod de servire etc.) le găsiți aici.