Apr 04, 2012 costachel Comunicate de presă, Eveniment, Mozaic 0
Creșterea cu 31% a numărului de vizitatori față de ediția precedenta, cele peste 580 de vinuri oferite spre degustare, din care peste 140 de lansări și în special cele ale Casei de Vinuri Cotnari și ale Jidvei au scris o veritabila pagina de istorie în cartea industriei vinului din România, întărind, încă o data, poziția incontestabila de lider de piață a Târgului Internațional de Vinuri GoodWine.
„Suntem încântați de succesul celei de a șaptea ediții a GoodWine, prognozele noastre fiind din nou depășite de realitatea din cadrul târgului, acest lucru întărind poziția de lider pe segmentul tragurilor de vinuri organizate în România,” a declarat Angelica Iva, Director General GoodWine.
Cei 6.700 de vizitatori din industrie, cunoscători și iubitori ai vinului au avut oportunitatea să se întâlnească cu cel mai mare număr de vinuri prezente într-un asemenea eveniment în România, marea majoritate fiind mai mult decât plăcut surprinși în special de lansările surpriza ale noilor game dedicate HoreCa ale Casei de Vinuri Cotnari și ale companiei Jidvei. Aceste lansări, considerate de către specialiștii din industrie ca momente istorice, vor modifica decisiv fata industriei vinului, ridicând standardele de calitate spre niveluri superioare.
„GoodWine a devenit platforma care setează valorile actualizate ale pieței românești de vinuri. Puterea de comunicare a celor mai puternici vinari se întâlnește cu capacitatea de receptare selectiva a unui public din ce în ce mai educat. Dacă „viitorul suna bine”, acest fapt se datorează și muncii și persuasiunii echipei GoodWine de-a lungul celor șapte ediții”, a declarat Cătălin Păduraru, reprezentantul României la Organizația Internațională a Viei și Vinului – OIV.
Expozanții, nume de referință și de excelenta în industria vinicola românească, dar și nou intrați în breasla producătorilor de vin au fost: Cotnari – Partener Oficial, Casa de Vinuri Cotnari – Partener Strategic, Jidvei – Partener Principal, Vinarte, SERVE, Oprișor, Agricola Știrbey, Avincis, Via Sandu, Cramele Rotenberg, Cramele Recaș, Senator Wine, Domeniile Vânju Mare, Budureasca, Domeniile Sâmburești, Casa de Vinuri Huși, Gramma Wines, Domeniile Ostrov, Liliac (AMB Wine), Vinicola Averești, Vincon, Metro România – selecție de vinuri sub marca proprie și importuri, Cricova, Eduardo Miroglio – Bulgaria, Tenuta Carretta – Italia, Azienda Vitivinicola Malgara – Garling – Republica Moldova, Vylyan – Ungaria, Michel Torino – Argentina, WBB – World Best Wine – importator vinuri premium din Africa de Sud, Noua Zeelanda, Australia, Franța, Italia, Germania, Ungaria, Schlumberger – Austria. Menținerea temperaturii corecte pentru cele mai valoroase vinuri a fost asigurata de răcitoarele de vin profesionale importate de către ITU Refrigeration și Climadiff.
„A devenit deja tradiție participarea Companiei Cotnari ca Partener Oficial al Târgului Internațional GoodWine,” a declarat Cătălin Grecu director de marketing al companiei Cotnari. „După încheierea celei de-a șaptea ediții, putem concluziona că a fost una dintre cele mai reușite, de la an la an observându-se un interes din ce în ce mai mare pentru segmentul de HoReCa, o creștere a calității vinurilor și a imaginii acestora și nu în ultimul rand -o dezvoltare de noi crame cu suprafețe mai mici de vie, urmând modelul franțuzesc
Nu poate decât să fie de bun augur tot acest efort al producătorilor autohtoni. De la an la an se observa dezvoltarea acestui domeniu frumos și deosebit de dificil în același timp.
Ne bucură aceste eforturi comune ale asociațiilor de somelieri, ale celor care reprezinta arta culinară și ale producătorilor de vin, în încercarea de educare a consumatorilor.
Și de la ediție la ediție, întâlnim clienți și iubitori ai vinului, tot mai educați, mai cu pretenții, în sensul bun al cuvântului, și în număr tot mai mare. Asta dovedește că eforturile nu sunt în zadar și că acest târg își are locul binemeritat. Pentru Compania Cotnari, GoodWine reprezinta, pe lângă oportunitățile de a avea feed-back de la clienți și de a reuni în același loc producătorii, cadrul de a comunica cu toate aceste categorii de oameni minunați, dedicați domeniilor lor și care încearcă din răsputeri să-și aducă aportul la desfășurarea unui eveniment de prestigiu. Tot mai multe delegații străine trec pragul Târgului GoodWine, Compania Cotnari stabilind deja câteva contacte cu China , Slovenia, SUA. În concluzie, credem că a fost o ediție reușită, cu multi vizitatori, cu interes pentru noul produs lansat-Grasa 300, având deja clienți chiar dacă prețul este 190 lei sticla”, a concluzionat Cătălin Grecu.
„Elegant și cochet, stârnind numai cuvinte de laudă, asa s-a lansat noul producător de vinuri premium – Casa de Vinuri Cotnari, aparținând podgoriei cu același nume, la GoodWine București martie 2012. Doua game de vinuri premium, dedicate exclusiv HoReCa și magazinelor specializate au stârnit interesul iubitorilor de vin prin prezenta în gama Simpozion a vinurilor Grasă de Cotnari, Tămâioasă Românească și Fetească Albă, toate vinificate sec și a vinurilor Busuioacă de Bohotin demisec, Tămâioasă Românească – demisec și Fetească Albă sec, în gama Domenii Cotnari.
Astfel, prin sprijinul acordat și profesionalismul de care au dat dovada organizatorii, prin numărul mare și calitatea vizitatorilor, cea de-a șaptea ediție a Târgului GoodWine, s-a constituit în momentul și locul perfect pentru a începe o noua pagina în istoria Podgoriei Cotnari. Încă odată mulțumiri și așteptăm cu nerăbdare reîntâlnirea cu iubitorii vinului, ce va fi prilejuita de ediția din toamna a Târgului de Vinuri GoodWine 2012”, a declarat Cătălin Avasalcei, National Sales Manager la Casa de Vinuri Cotnari.
„La a doua participare în calitate de Partener Principal, Jidvei România a lansat colecția «Ana» – Chardonnay și Muscat Ottonel și «Maria» – Fetească Albă și Pinot Gris. Obiectivul Jidvei România, acela de a transmite către vizitatori noutatea absoluta a produselor, poziționarea lor în piață și mai ales calitatea, a fost atins, vizitatorii reușind să deguste și să aprecieze noile vinuri. Organizarea evenimentului, comunicarea corecta și din timp, a făcut posibila atingerea obiectivelor noastre, vizitatorii fiind în mare parte cunoscători sau apropiați ai vinurilor. Felicitări GoodWine România!”, a declarat Sorin Gheorghe, Sales Manager în cadrul companiei Jidvei.
O participare extrem de activa și atractivă au avut și somelierii, reprezentanți ai Asociației Somelierilor din România, care prin intervențiile de specialitate avute în timpul showurilor gastronomice sau în prezentările din standurile expozanților au facilitat simbioza intre vinuri, produsele culinare și vizitatori. Cele 20 de showuri gastronomice, organizate cu sprijinul echipamentelor profesionale de la Conti Grup, în care produsele au fost asociate cu vinurile de către somelieri, au atras interesul publicului vizitator.
Pe toată perioada târgului, au fost apreciate brânzeturile Rarăul ale companiei Albalact, brânzeturile maturate de la Napolact, mezelurile oferite de Angst și specialități import Italia (brânzeturi și prosciutto) din portofoliul Nordic Impex. Apa minerală și plata a fost oferita de Aqua Carpatica. Iubitorii de cafea s-au putut delecta cu specialitățile italiene de cafea espresso și cappuccino oferite gratis de compania Bristot.
Următoarea ediție a Târgului Internațional de Vinuri GoodWine va avea loc în luna noiembrie 2012.