Târgul Internațional de Vinuri GoodWine, ediția martie 2013, și-a consolidat poziția de cel mai important eveniment dedicat vinului din România, cei peste 100 de expozanți și subexpozanți atrăgând peste 10.000 de vizitatori.
„La cea de a noua ediție GoodWine am înregistrat cu satisfacție o creștere a numărului vizitatorilor cu douăzeci la suta fata de ediția din toamna, acest lucru demonstrând ca interesul pentru vinurile românești de calitate este pe un trend ascendent,” a declarat Andrei Iva, Director General GoodWine.
Expozanții și subexpozantii – producători romani, importatori, distribuitori și companii din domenii conexe, au prezentat vizitatorilor peste 1.000 de vinuri, din care peste 100 au fost lansări și premiere.
„Diferențele de la ediție la ediție, saltul de dimensiune, de imagine și de atracție, ține de persuasiune, inventivitate, construcție, adică, acțiune. «Acțiune» – cuvântul cheie pentru reușita sectorului vitivinicol! GoodWine egal Acțiune”, a declarat Cătălin Păduraru, Master of Ceremony al GoodWine.
„Pentru Compania Cotnari, târgul GoodWine a fost prilejul potrivit pentru lansarea noii game de vinuri: Vinul Lupilor. A fost o ediție mai animată față de anul trecut, cu vizitatori, atât din cadrul specialiștilor, cât și a consumatorilor obișnuiți. Credem că a fost un succes și constatăm că este un trend crescător de la o ediție la alta, atât a numărului de vizitatori, cât și a producătorilor participanți și a produselor noi lansate”, consideră Cătălin Grecu, Director Marketing Cotnari – Partener Oficial GoodWine.
„Un eveniment care oferă posibilitatea tuturor entităților care gravitează în jurul vinului să se cunoască mai bine și să-și comunice noutățile și realizările. Un concept elegant care a dat posibilitatea tuturor participanților să comunice noile vinuri din portofoliu și să primească feedback de la consumatori”, a declarat Costin Ghiță, Director Național Jidvei – Partener Principal GoodWine.
Vizitatorii au putut întâlni, pentru prima data la GoodWine, vinurile de la Ando Wine – Cuvee Brâncuși, produse în Franța, cele de la Tenuta Colibași, Crama Tata și Fiul, Azienda Vinicola Al Bano Carrisi și, nu în ultimul rând, o nouă surpriză plăcută de la Casa de Vinuri Cotnari, Partener Strategic GoodWine, și anume Busuioaca de Bohotin vinificata în sec. Șirul premierelor a fost completat de promovarea în cadrul târgului a International Wine Contest Bucharest 2013, într-un spațiu special amenajat.
Accesoriile dedicate vinului au fost prezentate de companii din tara și din străinătate: Bilancia, Horeca Expert, Climadiff, Itu Refrigeration, Romwine Equipments, Valdo Invest, Buticom Tonnellerie, Smurfit Kappa.
Pe toata perioada târgului GoodWine, Master of Ceremony a fost Cătălin Păduraru, Wine Ambasador ADAR, Judex de Vino Legat I București al OEVE (Ordo Equestris Vini Europae) și CEO IWCB (International Wine Contest Bucharest), care a prezentat și coordonat programul degustărilor și lansărilor de vinuri în cadrul târgului.