Nov 27, 2012 costachel Comunicate de presă, Eveniment, Mozaic 0
Târgul Internațional de Vinuri GoodWine, ediția noiembrie 2012, a ridicat la noi standarde de calitate organizarea evenimentelor dedicate vinului din România. Cei peste 100 de expozanți și subexpozanți din România și alte 15 țări au atras peste 10.000 de vizitatori.
„Un eveniment al Lumii Vinului cu toate elementele recunoscute oriunde pe glob: spațiu suficient, număr mare de expozanți, titluri noi în număr record, prezentări, simpozioane, show-uri gastronomic. Cea de-a VIII-a ediție, pe lângă faptul că setează un nivel nemaiatins pana acum, va rămâne ca «moment» pentru vin și pentru iubitorii vinului. Cred că mai târziu, în timp, vom clasifica acțiunile domeniului ca «înainte» și «după» …GoodWine 2012”, a declarat Cătălin Păduraru, Wine Ambassador și Master of Ceremony al GoodWine.
Expozanții – producători romani, importatori, distribuitori și companii din domenii conexe, au adus în fata vizitatorilor peste 1.000 de vinuri, din care circa 500 au fost lansări și premiere.
„Putem afirma fără să greșim că am fost parte în cel mai mare și mai bine organizat salon de vinuri din România de pana acum. Noua casa în care s-a mutat evenimentul (Romexpo, pavilion C1) a ajutat foarte mult la creșterea evidenta a calității vizitatorilor. Având în vedere trendul ascendent de pana acum al evenimentului, așteptăm cu nerăbdare următoarea ediție a GoodWine, cea din primăvara anului 2013”, considera Cătălin Avasâlcei, Director Național Casa de Vinuri Cotnari – Partener Strategic GoodWine.
„O ocazie buna ca iubitorii de vin să poată degusta și aprecia într-un cadru plăcut, vinurile și creațiile expozanților O asociere fericita ca și perioada cu târgul de carte Gaudeamus,asociere ce se poate concretiza într-un parteneriat pe termen lung”, a declarat Costin Ghiță, Director Național Jidvei – Partener Principal GoodWine.
„Îmbrăcat în straie de sărbătoare, GoodWine ne-a primit în aceasta toamna într-o casa mult mai generoasa, cu spatii ample. Participanții, mai numeroși decât la edițiile precedente, au putut interacționa liber, fără restricții spatiale, cu vizitatorii”, a declarat Costel Cainamisir, Director Comercial Vinarte – Partener GoodWine.
Printre invitații care s-au remarcat prin prezentările făcute s-a numărat unul dintre cei mai renumiți somelieri ai lumii, Dominique Laporte, care a fost prezent la standul smartdrinks.ro. Luca Maroni, cunoscut jurnalist de vin și enolog din Italia a vizitat GoodWine, fiind interesat de specificitatea vinurilor românești. Un succes deosebit a avut seminarul dedicat vinurilor chiliene, susținut de Doru Dumitrescu, Președintele Asociației Somelierilor din România
SAVORhd.tv® – Web TV, s-a lansat oficial cu ocazia Târgului Internațional de Vinuri GoodWine și a transmis live pe parcursul celor trei zile ale evenimentului. Ultima zi de târg a fost rezervată transmisiei în direct a competiției pentru somelieri Wine Master 2012 aflată la cea de-a 8-a ediție. Competiția a fost organizata cu sprijinul Asociației Somelierilor din România și s-a desfășurat sub egida Federațiilor de Somelieri și Bucătari din România. Competiția a inclus, printre altele, probe de degustare vinuri și „fine spirit”, servirea vinurilor și asocierea preparatelor culinare cu acestea, asocierea vinurilor cu țigări de foi.
Accesoriile dedicate vinului au fost prezentate de companii din țară și din străinătate: Horeca Expert, Climadiff, Fusion Technique, Romwine Equipments, Lantec, Valdo Invest, IPPU Packaging, Transilvania Bois, Butirom Baril, Azoc Star, Casa Grande, Glass Container Company, Transilvania Pack and Print, Quinti.
Conti Group, unul dintre cei mai importanți furnizori de utilaje și echipamente pentru sectorul HoReCa, a utilat spațiul dedicat gastronomiei.
Parteneri: Asociația Somelierilor din România (ASR), Organizația Somelierilor din România 2011 (OSR2011), Asociația DegustatDegustătorilor Autorizați din România (ADAR).
Parteneri media: GoldFm, Vinul.ro, GoodFood, Travel Mix, Food&Bar, Piata, Modern Buyer, Horeca România, Millesime, Bucataria pentru toti, Gastromedia, Hrb Expert, Magazinul Progresiv, Casino, Domus, Caminul, AutoExpert, YachtExpert, Bursa, Business Adviser, Business Point, Media Bloc, Spin Media, 9am.ro, wall-street.ro, garbo.ro, bucatarescu.ro, infoaliment.ro, rol.ro, deluxelifestyle.ro, dietetik.ro, ebucataria.ro, culinario.ro, vipstyle.ro, calendarevenimente.ro, eventurism.ro, promoafaceri.com, costachel.ro, culinar.ro, agriculturaromaneasca.ro, toubik.com.
Pe toată perioada târgului, vizitatorii au putut degusta gratis specialitățile italiene de cafea espresso și cappuccino ale companiei Bristot. Partenerii gastronomici au fost Albalact – Rarăul, Napolact, Angst și Zimbria.
Cea de-a noua ediție a Târgului Internațional Goodwine se va desfășura în perioada 29-31 martie 2013, în Pavilionul C1 din cadrul Centrului Expozițional Romexpo.