„De ce nu împreună? A sosit vinul-cafea!” a anunțat pe Twitter compania Friends Fun Wine.
Aceasta a fost modalitatea aleasă de distribuitorul american de băuturi pentru a anunța întregii lumi că lansat pe piață două sortimente noi de vin la cutie. Cu precizarea, ulterioară, că Friends Fun Wine sunt primii cărora le-a trecut prin cap să combine cea mai populară băutură din timpul zilei cu cea mai populară băutură a serii.
Deocamdată gama, denumită „Fun Wine In A Can”, cuprinde un Cabernet Sauvignon aromatizat cu espresso și un Chardonnay cu parfum de cappuccino.
Cum își laudă produsele? Păi Cabernet-ul, care provine din sudul Franței, „are parfumul proaspăt al strugurilor din soiul Cabernet, arome de espresso și o undă de ciocolată”. În schimb Chardonnay-ul (originar din aceeași zonă) adună gustul „dulce și răcoritor” al strugurilor cu „savoarea de cappuccino cu vanilie, cu o vagă trimitere spre ciocolată”.
„Suntem mândri să fim primii pe piață cu al nostru Fun Wine In A Can. Ne pregătim să adăugăm noi parfumuri de cafea în gamă, pentru a veni în întâmpinarea fanilor noștri iubitori de fun”, a declarat Joe Peleg, CEO al Friends Fun Wine.
De ce a lansat Friends Fun Wine aceste conserve? Păi cică este vorba despre o reflectare a dorinței de a aduce pe piața americană „o fuziune a a stilului și gândirii europene”.
Altminteri licoarea este vândută în conserve de 250 ml., „ușor de transportat și de răcit”, este „low-alcohol” (6%) și, desigur, „low-calorie”.