O proaspăt înființată companie online, Commodity, finanțată de Kickstarter, a lansat zilele trecute o serie de 20 de parfumuri. Printre arome se regăsesc, pentru domni, cele de „whisky” și „gin”, iar pentru doamne există și parfumul „Pinot”.
Firma, care îi are ca întemeietori pe Yo Santosa și Owen Gee, dorește să-i facă pe consumatori să-și reconsidere atitudinea față de parfumuri, oferindu-le oportunitatea să încerce mai întâi mostrele, înainte de a cumpăra sticle mai mari. Filosofia companiei este aceea că parfumurile și apele de colonie ar trebui să se îmbine cu mirosul natural al unei persoane, nu să-l acopere.
„Piața parfumurilor este suprasaturată de manechine masculine la bustul gol și de sloganuri răsunătoare. Am vrut să facem ceva modern și accesibil”, a declarat Santosa pentru site-ul Co.Design. „Alegerile sunt copleșitoare și experiența din magazine este confuză. După ce încerci câteva arome, nasul obosește și nu mai poate distinge corect mirosurile, totul devine o ghicitoare.”
Commodity le cere clienților să completeze un chestionar referitor la mirosuri și utilizează răspunsurile pentru a le trimite 5 mostre care corespund cel mai bine cu gusturile persoanle ale fiecăruia. Clientul alege parfumul dorit dintre cele cinci și primesc o sticlă de 100 ml apă de parfum sau 3 sticluțe roller-bal de 30 ml.
Momentan există 10 arome pentru bărbați (printre care „whisky” și „gin”, dar și „stejar” ori „carte”) și 10 pentru doamne (mai sus menționatul „Pinot”, plus „ceai”, „lână”, „rouă”…). O sticlă de 30 ml. costă 50 de dolari.
Parfumurile sunt fabricate în SUA, iar compania colaborează cu o casă franțuzească de parfumuri.
Există însă și o problemă, recunoaște Santosa. „Nu poți mirosi ceea ce vezi on-line”.
asta ar mai lipsi cand ma opreste politia 🙂
Păi dom’ polițist, stați așa, io n-am băut, doar m-am parfumat… 🙂