După cum v-am informat la momentul respectiv, legendara trupă Motörhead și-a lansat, în primăvara anului trecut, primul vin. Era vorba despre un Shiraz australian, realizat în colaborare cu Broken Back Winery (parte a grupului Australian Vintage).
Nu părea să fie mai mult decât un moft mai mult sau mai puțin publicitar. În fond multe alte vedete (printre care membrii formațiilor AC/DC sau Slayer, ca să rămânem în domeniul trupelor „hard”) și-au făcut debutul ca „podgoreni”. Dar, probabil, mai mult de dragul știrilor asociate cu evenimentul decât din dragoste pentru vinurile propriu-zise.
Iată însă că în cazul Motörhead gluma se îngroașă: după ce și-a lansat, în acestă primăvară, Shirazul și în Statele Unite, vânzările au depășit deja cifra de 300.000 de sticle. Adică, dacă e să ne luăm după informațiile puse la dispoziție de distribuitorul Douggan’s Distillers, au depășit recordul deținut până acum de Elvis Presley Wine Cellars.
Ceea ce i-a făcut pe cei de la gunshyassassin.com să comenteze malițios că, de-acum, Lemmy poate și el să se mute într-o casă mai de Doamne-ajută!