Celebra trupă heavy-metal Motörhead a lansat recent Sacrifice Shiraz, primul vin în bag-in-box lansat vreodată de o formație. Sortimentul a fost gândit special pentru piața suedeză, unde vinurile „la cutie” se bucură de un mare succes.
„Aproximativ 60% din vinul consumat în Suedia este de la bag-in-box, avem de-a face cu cel mai mare consumator mondial de vin în cutie. Așa că ne-am gândim să oferim fanilor noștri suedezi posibilitatea să cumpere vinurile noastre în această formă de prezentare”, a declarat Yvonne Wener, fondatorul firmei Brands For Fans, care distribuie vinurile Motörhead.
La fel ca și varianta îmbuteliată (detalii despre ea găsiți aici), acest Shiraz provine din sud-estul Australiei și, după cum afirmă producătorii, „corpul este robust”, vinul este „condimentat” și are „arome de mure și coacăze negre”. În ceea ce privește prețul, cutia de 3 litri costă aproximativ 38,5 euro.
Motörhead nu și-a legat numele doar de vin, trupa mai oferă fanilor și votcă, iar recent a fost lansată și prima bere, Motörhead Bastards Lager.
Trupa lui Lemmy Kilmister nu este însă unica formație rock ce s-a gândit la fanii însetați. Și alte nume grele din domeniu au intrat în lumea vinului, AC/DC, Slayer ori Nightwish fiind doar câteva exemple.
Ce tare 🙂 Si are forma de Marshall.