Vă anunțam, încă din primăvară, că legăturile dintre berea Heineken și franciza Bond au devenit extrem de strânse (detalii, aici). Însă, dacă inițial se vorbea doar de (cel puțin) o scenă din film, plus o reclamă destinată pieței americane, iată că această colaborare a ajuns să fie una mult mai amplă. Nu numai că reclama, după cum ați putut cu siguranța remarca, a invadat și micile noastre ecrane, dar Heineken a mers și mai departe: cu ajutorul lui Bond a schimbat, pentru prima oară din 1946, designul sticlelor sale destinate pieței americane.
Astfel, începând din martie 2013, berea Heineken va fi vândută, pe întreg teritoriul SUA, în aceleași sticle pe care le cunoaștem și noi.
„Noul design Star Bottle ne va permite să facem un pas uriaș în direcția globalizării brandului”, a declarat Colin Westcott-Pitt, Marketing VP al Heineken USA.
Deocamdată, în câteva magazine și baruri americane au apărut sticle de Heineken „redesenate”, dar cu etichete speciale, menite să promoveze, evident, cea mai recentă producție a francizei: Skyfall (foto sus).
Altminteri, decizia introducerii acestei mărci de bere în film a atras destule critici din partea fanilor lui Bond, așa că Daniel Craig s-a simțit nevoit să explice mișcarea, declarând:
„Producția acestui film a costat o groază de bani și mai sunt necesari cel puțin la fel de mulți pentru a-l promova. Facem și noi ce putem. E adevărat, se vorbește foarte mult în legătură cu această bere, dar filmul nu este despre ea. Nu ne-am vândut complet.”