Un producător de vinuri și un expert IT și-au unit forțele pentru a crea un nou site, care pretinde a fi, pentru comerțul cu vin, în același timp LinkedIn și Bloomberg.
www.wineandspiritsb2b.com își propune să ofere un one-stop shop pentru comunitatea internațională a vinului, dar include și alte facilități, de la o bază de date globală și până la instrumente de gestionare a evenimentelor, inclusiv o modalitate simplificată de înscriere a producătorilor în diverse competiții.
În timp, site-ul își dorește să acționeze atât ca o rețea de socializare, cât și ca o piață pentru producători, agenți, căutătorii de locuri de muncă și comercianții care doresc să valorifice stocurile.
Ideea a venit de la Julian Faulkner (foto), un producător și comerciant din Cros Grand Domaine (sudul Franței), care a descris noul site ca fiind „născut din frustrările mele acumulate în comerț”.
După câteva încercări ratate, Faulkner a făcut echipă cu Christian Car, cei doi reușind să ducă proiectul la bun sfârșit. Actualmente, site-ul este disponibil în 10 limbi, înregistrarea și navigarea sunt gratuite, iar membrii câștigă puncte prin furnizarea de informații utile. Cei doi speră ca, până la sfârșitul anului, să atingă cifra de 100.000 utilizatori înregistrați.